איך נראים טיולי ג'יפים?


טיולי ג'יפים הם דרך מצוינת לצאת החוצה, לראות כמה מהנופים היפים בארץ וליהנות קצת עם אנשים בעלי דעות דומות.

בימים אלה, אתה יכול לקפוץ לטיול ג'יפים בכל מקום בארץ – מפארקים לאומיים ועד פארקים ממלכתיים וכל מקום ביניהם. הם זמינים כל השנה, וניתן להזמין אותם בכל שעה ביום או בלילה.

טיולי ג'יפים הם תחרותיים, אבל לא תחרותיים עד כדי כך שתישארו בחוץ או על הספסל אם לא תרצו להצטרף. סביר להניח שתהיו חלק מקבוצה של ארבעה או חמישה אנשים שיסעו יחד כשש שעות לפני עצירה לארוחת צהריים או ערב.

מהם הסיורים הזמינים?

ג'יפים הם דרך ייחודית ומהנה לחקור את הארץ. הם יכולים לשמש כדרך להתנייד, או שהם יכולים לשמש כצורת תחבורה חלופית. ג'יפים יכולים לשמש גם למטרות אחרות מלבד נסיעות, כמו ציד או שטח.

ישנם טיולי ג'יפים רבים ושונים. אלה כוללים נסיעות קצרות (30 דקות), נסיעות ארוכות (60 דקות) וטיולי לילה (שעתיים). אתה יכול לבחור מכל אחד מהטיולים הללו בהתאם לצרכים ולתחומי העניין שלך.

ניתן לשכור ג'יפים בסוכנויות מקומיות או באינטרנט. תצטרך להביא תחבורה משלך אם תבחר לשכור אותה באינטרנט מכיוון שחלק מהסוכנויות דורשות ממך להביא רכב משלך. בעת השכרת ג'יפ, תקבל רשימה של כל הציוד הדרוש לטיול עם הדגם המסוים של הג'יפ. זה כולל פחי גז ולחץ נוסף בצמיגים כמו גם צמיגים רזרביים למקרי חירום. חלק מהג'יפים מגיעים עם מתלים לגג, כך שניתן לחגור עליהם פריטים נוספים באמצעות חוטי בנג'י או רצועות חבל במקום שהם יושבים ישירות על הגג עצמו, כמו שרוב המכוניות עושות היום.

אילו טיולים קיימים בטיולי ג'יפים?

בעולם טיולי הג'יפים יש המון אפשרויות. יש לנו הכל, החל מנהיגה בהרים ועד לחקור את החוץ הגדול בחווה של המשפחה שלנו. יש לנו טיולים שיוציאו אותך מהעיר ואל הטבע, או שנוכל לקחת אותך למופע אומנות או מוזיאון בעיר שלך. אתה יכול אפילו לצאת לטיול!

יש לנו טיולי ג'יפים רבים ושונים שיתאימו לצרכים שלך – פשוט שאל אותנו לגביהם! הרעיון הכללי הוא שנאסוף אורחים מהמלון או ממקום המפגש שלהם, ניקח אותם לטיול נופי באזור שלהם, ואז נראה להם כמה מקומות יפים שאולי לא היו רואים אחרת. הסיור נמשך בין 4 שעות ל-24 שעות, תלוי כמה זמן תרצו לבלות בחוץ.

אתה יכול ללבוש מה שאתה רוצה כשאתה יוצא לאחד מהסיורים שלנו – זה לא משנה אם זה ישן או חדש, כל עוד זה נקי ונוח! אם אתה חושש להתלכלך בחוץ בטבע, אל תהיה – המדריכים שלנו הם אנשי מקצוע מיומנים שישמרו על בטיחות כולם לאורך כל טיול.

טיולי ג'יפים הם דרך בלתי נשכחת לבלות את זמנכם בדרום אפריקה. בין אם אתם מחפשים חופשה משפחתית, הרפתקה סולו או טיול קבוצתי עם חברים, טיולי ג'יפים יכולים לענות על כל הצרכים שלכם.

אנו מציעים מגוון מסלולים המתאימים לכל סוג של הרפתקנים:

– טיולי ג'יפים משפחתיים מושלמים למשפחות המטיילות יחד. טיולים אלו כוללים בדרך כלל עצירות לארוחת צהריים וערב במסעדות מקומיות, מה שאומר שתוכלו להפיק את המרב מהפעילויות של כל יום ועדיין לחזור לדרך לפני רדת החשיכה!

– טיולי ג'יפים סולו נהדרים למי שרוצה להתרחק מהכל וליהנות מרמת הנוחות שלו. טיולים אלה כוללים לעתים קרובות עצירות לארוחת צהריים וערב במסעדות מקומיות, והם נוטים להיות ארוכים יותר מטיולי ג'יפים משפחתיים – יהיה לך מספיק זמן לחקור את הסביבה שלך מבלי להרגיש ממהר או משועמם!

– ג'יפים קבוצתיים מושלמים לקבוצות חברים או קולגות שרוצים קצת יותר הרפתקאות ממה שג'יפ סולו יספק. טיולים אלה נוטים להיות קצרים יותר מג'יפים בודדים, אך הם כוללים גם יותר פעילויות כמו מסלולי הליכה או טיולי משחק בכמה מהפארקים הלאומיים הפופולריים ביותר של דרום אפריקה.

האם טיולי ג'יפים זהו ספורט  תחרותי?

כן, זה תחרותי. סיור הג'יפים הוא תחרות המתקיימת במספר אזורים בארצות הברית וקנדה. התחרות מבוססת על מיומנות, מהירות ועבודת צוות. ישנם חמישה סוגים שונים של כלי רכב שמתחרים בכל אזור: שטח, רחוב, זחילה, מירוצי בוץ ומרוצי מדבר. יש לשנות כל רכב באופן שיהפוך אותם לזכאים לתחרות באחת מאותן קטגוריות.

טיול הג'יפים הוא אירוע תחרותי מאוד מכיוון שהוא מצריך מיומנות לנהוג ברכב בבטחה בכל שטח במהירות גבוהה תוך שמירה על שליטה על הרכב והנוסעים בו. זה גם דורש מיומנות לדעת מתי להפסיק את הנהיגה או להפעיל בלמים כדי לא לאבד שליטה על הרכב ולגרום לפציעות או נזק לאנשים אחרים או לרכוש.

יש הרבה אנשים שעושים את זה כתחביב, והרבה אנשים שעושים את זה בצורה מקצועית. אם אתה בקטגוריה האחרונה, אתה יכול להגיע די רחוק לעשות את זה – סביר להניח שתרצה לשקול לקחת כמה קורסים ולקבל הסמכה.

לפרטים נוספים : https://ashdotextreme.co.il/en/jeep-tours-in-israel/